Martin Penc
Po ukončení studia se sociálním zaměřením jsem v roce 2003 začal pracovat ve školství na rozvoji primární prevence a v sociálních službách s dětmi a mládeží z ulice. Pomáhali jsme jim najít směřování pro jejich životy skrze přednášky, volnočasové kluby a projektové aktivity s významnými osobnosti, které na ZŠ i SŠ motivovali k aktivnímu přístupu k životu.
Potřebu umět směřovat svůj život správným směrem jsme objevili na mnohých místech naší země a rozvinuli jsem s přáteli vzdělávání různých týmů po celém Česku, Moravě i Slezsku. Pořádali jsme konference, festivaly, stáže pro obdarované jedince i inspirativní zahraniční cesty pro rozšíření obzorů.
Od mládeže a mladých dospělých jsem se posunul k osobnímu rozvoji lidí na okraji společnosti i k aktivním lidem jakéhokoliv zaměření – umělců, sportovců, podnikatelů i vědců. Všichni vnímají potřebu rozvíjet dovednosti pro sebeřízení stabilního života v celé své šíři, chtějí více rozumět vlastní identitě a případně ji umět rekonstruovat.
Klíčové vlastnosti našich lektorů
Úspěšný absolvent oboru na essential college, který chce vyučovat.
Během vykonávání role lektora musí lektor zároveň působit v praxi a být v ní velmi úspěšný.
Kontinuálně rozvíjí své kompetence v souladu s oborem, který na essential college vyučuje.
Musí složit náročnou dvoukolovou lektorskou zkoušku.