
Martina Brázdová
Vedoucí oddělení studijních trenérů, studijní trenérka
Mým snem vždy bylo být v úzkém kontaktu s lidmi. Proto jsem se pustila do studia lékařské fakulty. Už v průběhu tohoto vzdělávání jsem si však začala doplňovat to, co mi během studia chybělo, a to byla péče i o jiné stránky člověka, než je pouze ta fyzická. Uvědomila jsem si, jak je propojování všech životních rovin důležité. Práce studijní trenérky je přesně to, co smysluplně spojuje dva zdánlivě vzdálené světy – totiž svět psychologie a byznysu. Hledání hlubších souvislostí ve slovech a zkušenostech našich posluchačů je zároveň něco, v čem sama nacházím mnoho inspirace.
Čím je trenér prospěšný?
Vytváří přátelské a důvěryhodné prostředí bez obav ze sdílení.
Stará se, aby žádnému posluchači nic ze studia neuteklo.
Dohlíží nad tím, aby každý posluchač měl stále intenzivní vnitřní motivy jak pro studium, tak i pro praktikování.
Vrací studenta zpět do jednotlivých témat studia a jeho reálného praktikování.
Co je úkolem lektora?
Spolupráce se Studijním trenérem začíná po první formální výuce, resp. po prvním skupinovém setkání. Na úvodní výuce se představují vedoucí oddělení, které budou během studijního života důležitá. Pár dní po první výuce vás bude kontaktovat studijní trenér, aby se s vámi seznámil blíže a domluvil termín prvního setkání. Od prvního setkání s vámi bude bok po boku po celou dobu vašeho studia, trénování i praktikování.
Během studia budete absolvovat dvě setkání se studijním trenérem (v naší terminologii „konzultace“) mezi výukami.
První setkání bude (dle časových možností) pár dní po výuce, a slouží k tomu, abyste si společně ujasnili terminologii, principy jednotlivých kroků, témat i technik včetně toho, kde a jak budete praktikovat. Případně co by vám mohlo bránit včetně zodpovězení všech vašich dotazů. Hlavními technikami ze strany studijních trenérů jsou koučink a mentoring, občas mohou sáhnout po tématech managementu i leadershipu, bude-li to pro vaše lepší výsledky potřebné.
Rozhovory trenérů s úspěšnými studenty
Kateřina Švábová
“O studiu, vnímání emocí a vědomém životě.”
Marian Pala
“O smyslu vzdělávání, argumentaci i vlivu emocí na jednání člověka.”
Michal Stratilík
“O vyjednávání, argumentaci, lovu lidí i ošetřování emocí.”