Patrik Bartko
Nadprůměrný výkon organizací ve srovnání s konkurenty je smyslem mého profesního působení, přičemž naplnění tohoto cíle vyžaduje široké spektrum kompetencí od strategické úrovně až po tu operativní.
Specificky ve vztahu k mému lektorství na EC se jedná o dvě dílčí oblasti, které ke zmíněnému cíli přispívají. Tou první je zavedení funkčního systému do organizace, což vede k výsledkům. Druhou oblastí je získávání těch nejvhodnějších talentů do organizace, na kterých výsledky z velké části stojí.
Všechny zmíněné (nejen) profesní disciplíny, kterým se věnuji nevyhnutelně ovlivňuje i můj zájem o fungování našeho mozku, což do značně technických oblastí mého působení přináší porozumění pro lidskou identitu a její směřování.
Klíčové vlastnosti našich lektorů
Úspěšný absolvent oboru na essential college, který chce vyučovat.
Během vykonávání role lektora musí lektor zároveň působit v praxi a být v ní velmi úspěšný.
Kontinuálně rozvíjí své kompetence v souladu s oborem, který na essential college vyučuje.
Musí složit náročnou dvoukolovou lektorskou zkoušku.